Kohandage nõusolekueelistused

Kasutame küpsiseid, et aidata teil tõhusalt navigeerida ja teatud funktsioone täita. Üksikasjalikku teavet kõigi küpsiste kohta leiate allpool iga nõusolekukategooria alt. Küpsised, mis on liigitatud kui Vajalikud", salvestatakse teie brauserisse, kuna need on olulised saidi põhifunktsioonide võimaldamiseks. ... 

Alati Aktiivne

Vajalikud küpsised on veebisaidi põhifunktsioonide jaoks hädavajalikud ja ilma nendeta ei toimi veebisait ettenähtud viisil.

Need küpsised ei salvesta isikuandmeid.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Funktsionaalsed küpsised aitavad täita teatud funktsioone, näiteks jagada veebisaidi sisu sotsiaalmeedia platvormidel, koguda tagasisidet ja muid kolmanda osapoole funktsioone.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Analüütilisi küpsiseid kasutatakse selleks, et mõista, kuidas külastajad veebilehega suhtlevad. Need küpsised aitavad anda teavet külastajate arvu, liikluse allika, jms kohta.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Tulemuslikkuse küpsiseid kasutatakse veebisaidi peamiste tulemuslikkuse näitajate mõistmiseks ja analüüsimiseks, mis aitab külastajatele pakkuda paremat kasutuskogemust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse selleks, et edastada külastajatele kohandatud reklaami vastavalt nende poolt eelnevalt külastatud lehekülgedele ja analüüsida reklaamikampaania tõhusust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Odavam on tekitada ausust inimestes

Teinekord on tekkinud vastandus, riigistruktuur (näiteks maksuamet), mis on kliendisõbralik st arvestab ka kliendiga versus klient, kes on riigisõbralik.
Ma kipun arvama, et meile on kõigile kasulikum, kui me, kliendid, oleme riigisõbralikud, st ei kipu varastama, pättusi tegema, petma. See on kasulikum, sest siis pole vaja meil kallist riigistruktuuri (maksuametit), mis meie järele kontrollib ja püüab meid pettustelt tabada, eesmärgiga vähendada pettusi, teha elu meile elamisväärseks. Meil oleks siis vaja maksuametit, mis korjab rahad kokku – see on juba palju odavam lahendus.
Mingi kontroll peab jääma, sest eks ikka leidub pahatahtlikke kohustustest kõrvalehiilijaid, aga see kontroll oleks nii väikeses ulatuses, et see oleks odav läbi viia.
Loomulikult peab maksuamet olema kliendisõbralik, st lähtuma kliendi heaolust, mitte vaid riigi heaolust, sest kliendid moodustavad riigi kui struktuuri eesmärgiga teenida klienti, mitte eesmärgiga saada sama struktuuri “valgeks orjaks”. Öeldes riik mõtlen siis kohalikku ja riigitasandit üldiselt.


Comments

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga