Kohandage nõusolekueelistused

Kasutame küpsiseid, et aidata teil tõhusalt navigeerida ja teatud funktsioone täita. Üksikasjalikku teavet kõigi küpsiste kohta leiate allpool iga nõusolekukategooria alt. Küpsised, mis on liigitatud kui Vajalikud", salvestatakse teie brauserisse, kuna need on olulised saidi põhifunktsioonide võimaldamiseks. ... 

Alati Aktiivne

Vajalikud küpsised on veebisaidi põhifunktsioonide jaoks hädavajalikud ja ilma nendeta ei toimi veebisait ettenähtud viisil.

Need küpsised ei salvesta isikuandmeid.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Funktsionaalsed küpsised aitavad täita teatud funktsioone, näiteks jagada veebisaidi sisu sotsiaalmeedia platvormidel, koguda tagasisidet ja muid kolmanda osapoole funktsioone.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Analüütilisi küpsiseid kasutatakse selleks, et mõista, kuidas külastajad veebilehega suhtlevad. Need küpsised aitavad anda teavet külastajate arvu, liikluse allika, jms kohta.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Tulemuslikkuse küpsiseid kasutatakse veebisaidi peamiste tulemuslikkuse näitajate mõistmiseks ja analüüsimiseks, mis aitab külastajatele pakkuda paremat kasutuskogemust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse selleks, et edastada külastajatele kohandatud reklaami vastavalt nende poolt eelnevalt külastatud lehekülgedele ja analüüsida reklaamikampaania tõhusust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Tüüptingimused elulähedaseks

Tüüptingimused iseenesest on head.

Tüüptingimus ei tohi seada teist poole tahtevastasesse olukorda
Minu arvates peaks tasakaalustama võlaõigusseaduse tüüptingimuste käsitlust.

Ühelt poolt on öeldud, et tüüptingimuse liigne kallutatus on tühine, samas
sideettevõtjad on mihklid selle peale, et reklaamivad välja teenuse ühtede tingimustega ja siis mjavascript:void(0)uudavad need ära viidates tüüptingimustele, millega sa lepingut sõlmides nõustusid. Oleks, et on hädavajalik muudatus, st nad ei paku enam sellistel tingimustel teenust, aga kui nad pakuvad endiselt, aga vanad selle teenuse tellijad viiakse sundkorras sisult teise paketti üle. Sellisel juhul on jama. Kui me tellime teenuse, siis me sõlmime lepingu teenuse osutamisele, mitte raha maksmisele. St kui sidefirma tõstab vanas paketis mingit hüve (mida ei ole kliendil vaja või veel hullem, nagu minu puhul lisaks mitte vajamisele: ta ei suuda tagadagi) ning samas loob juurde uue paketi, mis on sama, nagu vana pakett enne, lihtsalt soodsama hinna ja teise nimega, siis on kahtlane. Muidu ehk polekski muret, aga seotud olen ja ka teised on tähtajalise lepinguga, samas leping sõlmitakse ju mõistlikult võttes teenuse põhiselt ja sellest lähtuvast hinnast, mitte hinna põhiselt.

Olulise teabe avalikustamine klientidele
Lisaks veel teavitamine tüüptingimuste muudatusest – loogiline on, et saadetakse e-kiri, aga ei, pannakse kodulehele üles ning reklaamikampaaniasse. Minu arvates on koduleht ja reklaamiklipp pigem informatiivne kui siduv asukoht või viis teabe edastamiseks. Viisakas on oma kliendile saata kasvõi e-kiri, et muudatused on ees. Minu arvates on see elementaarne kurjasti lähenemine.


Comments

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga