Mida me siis saame järeldada sellest furoori tekitanud pesuvalgendaja reklaamist, eelkõige furoorist, mis selle reklaami peale tekkis? Kirjeldasin seda reklaami ja genereeritud tulemusi lühidalt ka oma postituses.
Selle reklaami peale saame järeldada, et hoolimata genereeritud tulemustest, olemasolevad loomulikud teadmised kinnistusid:
Naine, olgugi podisev ja vihane, jääb ikkagi pesupesijaks.
Neegrit endiselt pesumasinasse valgendama ei panda.
Kirev seltskond (multikultid, tolerastid jt) on endiselt ajukääbikud.
Kireva seltskonna sees olevad lõhed tulevad jätkuvalt välja. Ainus mis neid ühendab, on viha valge rassi vastu, eriti valgest rassist kristlasest mehe vastu.
Normaalsetel inimestel ei tule endiselt pähe naist ja neegrit omavahel võrrelda.
Senised teadmised kinnitusid veelgi ja neid on üha keerulisem muuta. Õnneks.
Lisa kommentaar